God morgon!

Nu har man då stigit upp och det är lördag. :) Vet nog inte hur dagen skall gå framåt, men kanske man kommer på nånting att göra idag. Jag vet inte om vi skall vara hemma hela dagen eller om vi skall nånstans. :)

Tvättmaskinen är igång redan. :) Har börjat tvätta kläder då jag steg upp. Det är så bra att tvätta på morgonen och hänga upp det så har man det torrt på kvällen eller följande dag. :) Så jag har det under kontroll redan idag. :)

Kan hända att vi åker till älsklingens föräldrar idag. :) Älsklingen har lovat chefen på jobbet att han målar ett par bänkar under sin fritid. Så får han lediga timamr att ta ut efter det. :) Så han skall slipa dom och jag tänkte måla dem. :)

Ikväll skulle vi kanske ha filmkväll. Det kommer kanske några av våra gemensamma vänner till oss och så skulle vi titta på film. :) Vi hade nog tänkt det till igår, men alla var så slut att de var rädda att de skulle somna under filmen. Så vi tar filmkväll idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0