Gammal serie!

Jag läste här en kväll min gamla dagbok från året 2001. :) Ni kan säkert gissa att det var ganska roligt att läsa en dagbok man har skrivit då man varit 11 år gammal. :) Hahah, jag fick nog skratta så det riktigt kändes i mina magmuskler. Och så frågade ju min älskling också vad som var så roligt. ;)

Jag hittade även dagar där jag hade skrivit om en gammal serie som kom på tv. :) Jag kollade den sommaren på serien "Skilda världar". Hahah, jag som inte har sett på serien på de senaste 10 åren så ville jag kolla upp på internet om denna serie finns nånstans och jag hittade avsnitt till den. :)

Så nu har mina dagar gått till att titta på denna serie. :) Jag hittade massor med avsnitt och jag har redan kollat 30 avsnitt av serien. :) Hahah, roligt att kolla på en gammal serie som man inte kom ihåg att fanns heller. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0