Första veckan

Nu har man avklarat första skol veckan på tre dagar. :) kan säga att det är mycket bra klass vi är och alla kommer överens. jag trivs i denna klass och fast det är mycket teori på teori så man orkar nog. Inget problem med att förja med på lektionerna och så kan man göra egna små anteckningar. Vi skriver inte så mycket som jag hade tänkt mej.

Vi har nog bara haft nå info i alla ämnen. Det har inte ännu varit riktiga lektioner. Några ämnen har vi nog gått djupare in på och vissa ämnen har vi fått uppgifter i, men inge vidare. En tentamen är inskriven i kalendern. :) Det är för hygienpasset. :) Grunderna i livsmedelshygien. :)

Annars går dagarna bra. Börjar på måndagar 8.30, tisdagar 10.00 och på onsdagar 8.15. Så det är inte så farliga tider ännu det. Har 20 studie veckor till godo. Så det passade mej bra. :)

Slutar på måndagar 13.30. Skulle ju nog få vara till 16.00, men när jag inte behöver data kunskaper så får jag sluta tidigare. Och så kan jag fråga en kompis med programen jag är osäker med. Men på tisdag och onsdag slutar vi först 16.00. Och jag tycker det inte är något problem med tidtabellen. :) Det går ju bra då det är tre dagar i veckan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0