Får besök!

Idag kommer jag att få besök av en god vän. Hon skall komma idag för fösta gången till oss. :) Skall bli riktigt roligt att få sällskap. :) Hon ahr ledigt idag så hon skulle komma till mej nu på dagen någon gång bara hon först vaknar. :)

Jag har väntat henne till oss redan flera gånger, men vi bestämde igår att hon skulle komma idag. :) Skall bli roligt att ha här en vän som man kan tala med. :) Hon och jag hade redan roligt förra torsdagen. :)

Nu får jag bara vänta att hon ringer. Hon skulle ringa när hon startar så jag ungefär vet när hon är här. :) Jag måste gå ut till vägen så hon vet var hon skall vika av. Eftersom vägavtaget kommer så fort och om man inte kan det så kan man köra förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0