Dagens inköp :)

Vi var med älsklingen till Jysk idag. :) Älsklingen hade sett att de har rea på en bokhylla som han hade blivit förtjust i. Och så åkte vi in till stan för att kolla den. :) Men vi tyckte den skulle ha blivit för ljus så vi föll för en annan. :)



Denna köpte vi idag. Den var ljusare och så var den faktiskt billigare också. Älsklingen har tröttnat på papplådorna jag har i klädrummet med en massa böcker, så han ville köp en bokhylla där jag får ställa upp mina böcker. :) Så den var också i nästan samma färg som den andra bokhyllan vi har. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Kul att köpa nytt till hemmet. :)



Svar: Tack! Jag var först väldigt försiktig, gillar inte heller kryp. Den bara satt där på träplattorna, mådde antagligen inte så bra... det var därför jag vågade ta bilder på den.



Kram

2011-08-06 @ 20:13:14
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0